![]() |
Gezegen Yapimi
GEZEGEN YAPIMI
Ewet Gene Herzamanki gibi hiçbiryerde bulamayacagınız bir çalışma. Orjinal çalışma bulmak için okadar ugrasıyorum arkadaşlar bunu karşılıksız bırakmayın. 1) 800 x 600 piksel byüklügünde yeni bir dokuman oluşturuyoruz. arka alanı beyaz olacak şekilde. 2) daha sonra Elliptical Marquee TooL (M) Aracı ile Bir yuvarlak çiziyoruz ve Edit > Fill komuduyla Foreground yani siyah renkle içini dolduruyoruz. Örnek aşagıdaki gibi : [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 3) Yukarıdaki işlemi yaptıktan sonra Filter > Render > Difference Clouds effectimizi uyguluyoruz. uyguladıktan sonra CTRL + F kombinasyonu iLe 3 kere daha tekrar ediyoz ve goruntu aşagıdaki gibi bişey olmalıdır. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 4) İmage > Adjustments > LeveLs komutunda aşagıdaki resimde gorulen değerleri giriyoruz. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 5) Daha sonra Filter > Sharpen > Unsharp mask effectimizi aşagıdaki değerlere gore giriyoruz. Amount: 475% Radius: 3 Threshold: 14 REsimde Gözüktüğü gibi: [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 6) Daha sonra Filter > Discort > Spherize effectiyle yuvarlakımsı goruntu kazandıracaz bu effectimizi ilk once %100 olarak uyguladıktan sonra aynı effectimizi %50 olarak tekrar uyguluyoruz ve goruntu aşagıdaki gibi olması lazım [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 7) İmage > adjustments > Color Blance (Yada CTRL + B) menusunu açıyoruz ve ağagıdaki değerleri sırasıyla uyguluyoruz. Shadows: [+100] [0] [-100] Midtones: [+100] [0] [-100] Highlights: [+70] [0] [-15] [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 8) Sonra Filter > Sharp > Unsharp mask komudumuzu bu sefer %300 ve Threshold 15 olacak şeklinde ayarlıyoruz. Görüntü aşagıdaki gibi : [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 9) Şimdi Yeni bir dokuman açıyoruz 1024 x 768 piksel boyutlarında arkaalanı siyah olacak şekilde. 10) Açtıgımız yeni dokumana Filter > Noise > Add Noise komutunu aşagıdaki değerlere gore uyguluyoruz. Amount: 4.9 (yıldızların büyüklügüne gore daha büyükte yapabilirsiz.) Distribution: Gaussian Monochromatic: tıklı. Ayarlar aşagıdaki gibi olmalı [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 11) Background layerimize sağ tıklayarak Duplicate layer diyoruz ve kopyasını oluşturuyoruz. Blending ayarını Overlay olarak ayarlıyoruz. örnek aşagıda: [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 12) En alttaki Backgroundumuza geliyoruz ve image > Adjustments > Brightness And Contrast ayarlarını aşagıdaki resimdeki gibi ayarlıyoruz. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 13) Gezegenimizin oldugu çalışmamıza gidiyoruz ve gezegen Layerimize layer penceresinde CTRL ye basılıtutasrak tıklıyoruz ve CTRL+C ile kopyalıyıp diğer çalışmamıza geçip CTRL+V ile yapıltırıyoruz. Görüntü aşagıdaki gibi olmalı. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 14) Gezegen Layerimize Sağ tıklayıp Blending options ayarını aşıyoruz ve sırasıyla Drop shadow ve Outler glow ayarlarını aşagıdaki resimnlere gore yapıyoruz. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] 15) Bu işlemine bitirdiğiniz zaman karşınızda yapay bir güneşiniz oluyor [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] ama günbeşin etrafındaki tırtıkları gidermek için nemi yapacaz Blur Tool (R) aracı iLe yanlarını blurluyoruz ve işte Goruntumuz aşagıdaki gibi bitmiş oluyor. [Bu Adresi (link) Görme Yetkiniz Yok BEDAVA'ya Üye Ol Sitemizden Faydalan....] |
teşekkürlerrr
|
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 15:26 . |
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.