Kütüphane, Maskeyi arayış (Geçmiş)
Odanın karşısından devam edin, ortadaki duvardan sekerek yukarı çıkın. Masanın üstünden geçip ilk kola dokunmayın. İkinci kolu çevirip sonraki yerde anahtara asılın. İki kolun arasındaki kapı açılıyor. Geri dönüp kolu tekrar çevirin. Kapıdan girin, merdivenlerden çıkıp sağdan devam edin (Artwork36 C3-2: Solda). Anahtarların üst katındayız. Yolun sonuna kadar gidin ve Ninja kızları öldürüp kitaplıktaki iki adet kolu çekin. Arasında sekerek üstüne çıkın ve borudan sallanıp tahtaya tutunun. İlerleyip sağdan üstü kırık kapıdan girin ve aşağı inin (Artwork37 C3-2). Kapının sağından gidip karşıya ve yuvarlak tahtalardan diğerine atlayın.
Gizli Bölüm 8: Yuvarlak tahtaların üstünde yürürken sağ tarafta işlemeli bir kapı göreceksiniz. O tarafa atlayıp kapının altından geçin ve delikten girin. “Life Upgrade”i alıp geri dönün.
Karşıya atlayıp tahtalardan devam edin (Artwork38 C3-3: Lambaların olduğu kısımda aşağıya inerseniz görürsünüz. Geri çıkmak için kutuyu duvara yanaştırın.). İlerleyin ve oyunu kaydedip tuzakları geçtikten sonra kapıyı kırın. Buraları hatırlayacaksınız, mekanik kuleye gittiğimiz asansörün yanındayız.
Gizli Silah 2 (Oyuncak ayı): Eğer bu silahı almak istiyorsanız, bu noktadan itibaren bu bölümü yeniden oynamak zorundasınız. Bu yüzden oyunu farklı kaydetmenizi tavsiye ederim. Bölümde portala ulaştıktan sonra günümüze dönüyoruz. Dev yaratığı öldürdüğümüz şömineli odadan soldaki kısımda çukurda su var. Bu kısımda çatlak duvarı göreceksiniz. Duvarı kırıp oyuncak ayıyı alın. Bu silahla vurdukça enerjimiz yükseliyor; fakat pek etkili değil. Yine de eskimediği için işinize yarar. Bölümü oynamaya devam edin (Artwork39 E5-3: Sonraki portala girmeden evvel, çarkları aktif hale getirmek için geçtiğimiz ilk taş ağırlığa kadar gelin. Hani, ortadaki taşa çıkıp duvardaki ağaç köklerinin üstündeki tahtaları kullanarak yukarı çıktığımız kısım. Bu kısımda çatlak bir kapı göreceksiniz. Kırıp sandığı açın.). Bu bölümü yine ilk oynadığımız gibi bitirin.
Asansörün üstünden çarklardan karşıya atlayın ve daha önce geçtiğimiz yerlerden geri dönerek merkez salona ulaşın. Çeşmede oyunu kaydedin.
Merkez Salon, Maskeyi arayış (Geçmiş)
Merkez salona geldiğinizde eliminizdeki kılıcın duvarları kırabilmesi nedeniyle daha önce geçtiğimiz; fakat alamadığımız bazı şeyleri alabilirsiniz. Fakat, yine bazı bölümleri yeniden oynamanız gerekecek ve oyunu farklı kaydetmeyi unutmayın.
Gizli Silah 3 (Flamingo): Merkez salondan bahçeye gidin. Bahçenin merkezinde sağdaki tahta merdiveni kullanıp yukarı çıkın. Daha önce bu bölümü oynadığımızda üst kattan aşağı bir merdiven daha indirmiştik. Buradan çıkarak üst kata ulaşın ve ortadaki portala girip günümüze gelin. Çıktığınızda sağdaki düğmeye basıp taşı yükselttiğimiz yere gidin. Burada yine aynı şekilde taşa çıkıp borudan duvara atlayın. Az ileride, içinde kare şeklinde kabartma bulunan duvardaki çatlaklığı göreceksiniz. Kırıp silahı alın. Silah, vurduğunuz yaratıkları yere yatırır. Yukarı çıkıp tekrar portala girin ve geçmişe dönün ve bahçenin girişine inin.
Artwork40 E3-5: Bahçeden çıkmadan önce bahçeye ilk geldiğiniz zamanı hatırlayın. Giriş kapısının solundan merdivene tırmanıp bahçenin sağındaki kapıdan gitmiştik. Bu kısmın sonunda bahçeye suyu göndermek için bir kolu çevirmiştik. Buraya kadar gelip suyun aktığı yerden aşağı inin ve duvardaki çatlaktan ilerleyip tahtaya gelin. İpe atlayıp aşağı inmeden önce, sağdaki çatlak duvarı kırdığınızda sandığı da kırıp “artwork”ü açın.
Gizli Silah 4 (Hokey sopası): Merkez salonda anahtarı çevirip kuleye giden yolu aktif ettikten sonra “Life Upgrade”i aldığınız yere inin. Giriş kapısının sağında çatlak duvarı kırdığınızda ulaşacaksınız. Silahın vuruş gücü oldukça iyi.
Kum Saati Odası, Maskeyi Arayış (Geçmiş)
Merkez salondan kuleye doğru ilerleyip kum saatinin yanına gelin. Tahta ulaşmak için sol tarafta açı¤¤¤ yeni kapıdan gidin. Duvardan yürüyüp küçük taşa zıplayıp karşıya atlayın. Taht odasına ulaştığınızda tahtın önündeki yerin kırılabileceğini fark ediyorsunuz. Buradan geçip Portala ulaşın, girmeden önce prens çekinir gibi oluyor. Son kum tankımızı da aldık, haritada gidebileceğimiz yeni yerlerin açıldığını göreceksiniz. Oyunu kaydedip çıkın.
Kutsal Mağaralar, Kader Anı (Günümüz)
Taşlardan çıkıp ilerleyin. Büyük arenayı geçin, oyunu kaydedin. Düğmeye basın yürüyüp zıplayın ve sütuna tutunun. Sonuna kadar tırmanıp arkanızı duvara dönün ve zıplaya zıplaya yukarı çıkın. Soldan sallanın, düğmeye atlayıp geri sekin, hemen sağda çıkan demire ve çubuğa atlayın. Sallanıp düğmeye basın ve diğer taraftaki demirden geçin. Sonraki düğmeye basıp geri gelin. Taşın soluna yürüyüp çıkan demire ve yürüyüp boruya tutunun. Sallanıp eğri duvardan sekerek bayraktan kayın. Duvarı kırıp ilerleyin ve dışarı çıkınca çıkıntıdan sola gidin ve diğer kapıdan girip bayraktan inin. Küçük odada maskeyi göreceksiniz. Taktığınızda prens bir mumya gibi olacak ve kendinin ölmesine şahit olduğu için acı çekecek. “The Sand Wraith”i alıyoruz. Artık kum tanklarımız belli aralıklarla kendi kendine doluyor. Fakat zamanla enerjimizde çok az bir kısmı kalıncaya kadar azalıyor. Köpekleri öldürüp borulardan duvara ve sütuna sekerek çatlaktan ilerleyin. Tuzakları geçip portala ulaşın. “Cyclone of Fate”’i alıyoruz. Bu, güç toplayarak yaptığınız vuruşları biraz daha güçlendiriyor.
Kutsal Mağaralar, İkinci Şans (Geçmiş)
Tuzakları geçip, silindire gelin. Silindiri geçmek için önce karşıdan sarkıp çıkıntıya kadar böyle gitmelisiniz. Sonraki testereler de zamanı yavaşlatmakta pek işe yaramıyor; çünkü testereler neredeyse peş peşe geçiyor. Bu yüzden önce üsttekinin geçmesini bekleyin, üstteki çarpıp yere düşürse bile yeniden yukarı çıkıp devam edebilirsiniz. Çeşmede oyunu kaydedip devam edin (Artwork41 C3-5). Büyük arenaya atlayınca dev bir kanatlı aslan saldırıyor. Burada, önce bol yavaşlatma kullanıp arkasından vurmalısınız. Fakat enerjisini sürekli yeniliyor. Eğer çabucak öldüremezseniz sizin enerjiniz oldukça azalacağından başa çıkmanız mümkün olmayabilir. Bir süre sonra havalanıp dalışlar yapmaya başlayacak ve enerjisini yükseltecek. Dalışlardan yuvarlanarak kurtulun. Bu sırada siz de kum tanklarınızı doldurun. İndiğinde tekrar yavaşlatma kullanıp ikinci kez havalanıp yere indiğinde çok daha hızlı olacak. Bu yüzden enerji dalgası vuruşunuzu kullanıp tüm kum tanklarınızla iyi bir vuruş yapıp hemen yok etmelisiniz. Arenanın karşısından devam edip bayraklardan inin. Tuzaklardan sonra tahtalardan geçip yukarı çıkın. Son kapıdan da geçtiğinizde bahçeye geldiğimizi görüyoruz (Artwork42 E4-2: Suyun döküldüğü kısımda). Kapıdan geçip daha önce geçtiğimiz yerlerden geri dönün. Tuzaklardan sonra aşağıda bir çeşme vardı; oyunu kaydedip bahçenin üst katına ulaşın. Burada aşağı inip geri dönmeye kalkmayın sakın, yoksa bir yere varamazsınız. Ortadaki portala girip günümüze gelin. Oyunu kaydedip geri döndüğünüzde Dahaka sizi bir yere fırlatacak. Suda ilerleyip tuzakları geçin. Bayraktan kayıp odaya ulaşın. Buraları hatırlayacaksınız, kurban minberine giderken geçtiğimiz yerler. Duvarla sütun arasında sekerek yukarı çıkın, demir kapı kapalı. Bu yüzden devam edip tahtalardan geçin. Diğer sütundaki çıkıntıdan duvara ve diğer platforma ulaşın. Taşa çıkıp yukarı sekin. Düğmeye basıp kapıdan geçin, sonraki yerde çıkıntıları kullanıp üste gelin. Tuzaklardan sonra portala girin, tekrar geçmişteyiz. Tuzakları geçip aşağı inin ve oyunu kaydedin. Düğmeye basın ve kapıdan girin. Kurban minberinin üst katında olduğumuzu anlıyoruz. Siyah kadının Kaileena’nın emrinde olduğunu; fakat isyan ettiğini görüyoruz. Düğmeye basıp geri dönerken yukarı çıkan prensi görüyoruz, galiba zamanda biraz geriye gitmişiz ve bizim için ikinci şans doğmuş. Kapıdan girdikten sonra tuzakları geçin. Sabit dönen silindiri geçmek için biraz geriden başlayarak duvarda yürüyün. Çeşmede oyunu kaydedip devam edin.
__________________
Üyeye Bela gelmez Admin Kızmadıkça,Admin Sinirlenmez Üye Azmadıkça
Ne kadar kibirli dursa da
Bardağın önünde eğilir çaydanlık
Öyleyse bu büyüklenme niye?
Bu kibir bu gurur niçin?
Mütevazi ol, hatta bir adım bile geçme gurur kapısından;
Bardağı insan bunun için öper daima alnından…
Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla, ışığından bir şey kaybetmez... 
|