uhudan aklıma geldi geçenlerde bi yerde seyretmiştim ama şimdi türkçesini bulamdım, yinede güzel bi yapıştırıcı, 404'den iyiymiş diyolar, denemedim daha ama
__________________
Konu bûme tarafından (20/05/07 Saat 03:10 ) değiştirilmiştir..
uhudan aklıma geldi geçenlerde bi yerde seyretmiştim ama şimdi türkçesini bulamdım, yinede güzel bi yapıştırıcı, 404'den iyiymiş diyolar, denemedim daha ama
504 tür o 3-4 saniyede kuruyor demiri bile yapıştırıyor şahsen ben 2 parmağımı birbirine 504 le istemeden yapıştırdım ve bi kaç saat suyn içnde bekleterek anca ayırdım
504 tür o 3-4 saniyede kuruyor demiri bile yapıştırıyor şahsen ben 2 parmağımı birbirine 504 le istemeden yapıştırdım ve bi kaç saat suyn içnde bekleterek anca ayırdım
abi video'nun nasıl ekleneceğini tam bilmiyodum satan sağolsun yardım etti, video'yu düzelttim istersen bi izle