Yok yaa bizim yerimiz iyi. Allah muhafaza rojda da msn sini verirse onuda banlamak zorunda kalırım. En iyisi burda kalıp aralrında girmek. Yoksa hem bi adminden hemde bi üyeden olacaz
__________________
Üyeye Bela gelmez Admin Kızmadıkça,Admin Sinirlenmez Üye Azmadıkça
Ne kadar kibirli dursa da Bardağın önünde eğilir çaydanlık Öyleyse bu büyüklenme niye? Bu kibir bu gurur niçin? Mütevazi ol, hatta bir adım bile geçme gurur kapısından; Bardağı insan bunun için öper daima alnından…
Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla, ışığından bir şey kaybetmez...