| |
| Anket Her türlü konudaki anketler bu bölümde.... |
|
Anketimiz: Unutamadıgın Çizgi Filmler
|
|
Pokemon
|
  
|
2 |
40,00% |
|
Babylade
|
  
|
1 |
20,00% |
|
Digimon
|
  
|
1 |
20,00% |
|
Casper
|
  
|
2 |
40,00% |
|
Tom ve Jerry
|
  
|
2 |
40,00% |
|
Silvestre ve Twity
|
  
|
1 |
20,00% |
|
Heidi
|
  
|
0 |
0% |
|
Uçan Kaz
|
  
|
0 |
0% |
|
Şeker kız Kendi
|
  
|
0 |
0% |
|
Taş Devri
|
  
|
0 |
0% |
27/11/08, 18:11
|
#5
|
|
Yarbay
Üyelik tarihi: Oct 2008
Bulunduğu yer: Underground City
Mesajlar: 442
|
Tom And Jerry :P 
__________________
Ne Kimseye Verecek bi hesabım var Nede Kimsenin Üç Kuruşunda Gözüm var..!
|
|
|
Konu Sayısı: 11
Takımınız:
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
|
|
|
Yetkileriniz
|
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.
HTML-KodlarıKapalı
|
|
|
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 17:57 .
| |