| |
28/11/08, 01:01
|
#16
|
|
*****
Üyelik tarihi: Apr 2007
Bulunduğu yer: ZeRGuWaN
Mesajlar: 8.870
Tecrübe Puanı: 200
|
Alıntı:
tutsak_07_´isimli üyeden Alıntı
abe sorunun dewamında tepkin ne olur die geçiyor
ßæ
|
Allah yardımcısı olsun dedim bende..  cok sert olur..
|
|
|
Konu Sayısı: 1086
Takımınız:
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
|
|
|
Yetkileriniz
|
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.
HTML-KodlarıKapalı
|
|
|
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 03:17 .
| |